Kenapa Kami Memilih Omega Guard Shaklee


Bulan November 2014 adalah bulan untuk sihat.  Sihat dari segi jantung, mata, tubuh badan dan minda. Untuk mendapat hasil yang terbaik, kita perlu memilih minyak ikan yang terbaik. Sebab itu pilihan saya adalah Omega Guard Shaklee. 

Jom kita lihat kenapa Omega Guard Shaklee baik untuk tubuh kita :-

  • Ia melalui proses penyulingan propietari 3 molekul

- Menyingkirkan logam bahaya seperti Arsenic, Mercury, Cadmium, Dioxin dan PCBs.
- Menekan pembentukan fomasi lemak berbahaya yang timbul dari minyak ikan yang sihat
- Meminimakan bau hamis dan rasa yang tidak enak berasal dari minyak ikan (tiada bahan     penambah rasa/pewarna/pengawet)

  • Minyak ikan Omega Guard Shaklee tidak diekstrak dari minyak hati ikan kerana dikhuatiri mengandungi toksik dan merbahaya kepada tubuh manusia.
  • Minyak ikan dari Omega Guard Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk seperti sardine, mackerel, herring dan anchovies kerana ikan yang dipilih mengandungi tahap merkuri yang terendah.  Kajian menunjukkan ikan air laut sejuk mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi.
  • Omega Guard Shaklee diperkaya dengan 7 jenis asid lemak omega 3 yang diperlukan oleh tubuh badan kita seperti DHA, EPA, HPA, ETA, SDA, DPA, ALA kerana badan kita tidak mampu menghasilkan asid lemak untuk proses metabolisme. 
  •  Omega Guard Shaklee juga membekalkan 900mg asid lemak yang diperlukan oleh tubuh badan (Recommended daily serving is 3 capsule) yang mengandungi EPA (eicosapentaenoic asid) yang menyokong kesihatan jantung dan otak dengan melancarkan peredaran darah.  DHA (decosahexaenoic acid) menyokong pembentukan mata, minda dan jantung serta peredaran  darah dan yang paling penting sistem saraf dalam badan.

coretanmamamanis.blogspot.com


  • Kalau diikutkan Omega Guard Shaklee mengandungi EPA dan DHA yang paling tinggi antara 6 brand yang lain. Dengan hanya RM 136/90 biji sangat berbaloi untuk kita semua memilih minyak ikan yang terbaik.  Sesuai diambil oleh anak berusia 1 tahun dan ke atas.  Bagi ibu yang hamil anda boleh mengambil dari usia kandungan 3 bulan sehingga 7 bulan bagi meningkatkan kecerdasan minda & mata bayi.  Kita juga mahu melahirkan anak-anak dari kalangan orang Islam yang sihat dan cergas.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Promo Nov 14

  • Bulan ni Shaklee buat 2 promosi :-
  •  Buy 6 Free 1
  • Buy 2 (discount 5%)


Nak order Omega Guard Shaklee.. 

Nama : Hazimah SID 889840
WhatsApp : 013-3806940
FB : www.facebook.com/vtamin2u


Comments

Popular posts from this blog

Kek Belang Ala Mamamanis

Bahayakah kawan imaginasi anak anda?

Solusi Masalah Penyusuan Susu Ibu